Boss offroad Amortyzatory BOSS z 12 stopniową regulacją siły odbicia
Regulowane amortyzatory BOSS z 12 stopniową skalą regulacji siły odbicia są wiodącym produktem w swojej klasie. Wykonane w technologii foam cell, wypełnione olejem w 100% , z wkładkami o zamkniętej strukturze ( wypełnionej gazem ) utrzymujące wysokie parametry amortyzatora podczas jazdy w trudnych warunkach. Duża ilość oleju w amortyzatorze ma korzystny wpływ na wymianę cieplną sprzyjającą szybszemu studzeniu amortyzatora co przekłada się na efektywniejszą jego pracę oraz większą trwałość.
Audemars Piguet Replica Klasyczne amortyzatory olejowo gazowe posiadają znacznie mniej oleju, którego miejsce zajmuje gaz stabilizujący. Wskutek długotrwałej pracy w trudnych warunkach, mała ilość oleju w amortyzatorze nagrzewa się dość szybko i ciśnienie wewnątrz amortyzatora wzrasta. Takie warunki pracy sprzyjają zjawisku kawitacji, które jest niepożądane. Amortyzatory BOSS nie są narażone na tego typu zjawiska – tłok cały czas zanurzony jest w oleju i nie ma kontaktu z gazem – co wpływa pozytywnie na równomierne chłodzenie amortyzatora .
Amortyzatory BOSS są jedynymi amortyzatorami regulowanymi w swojej klasie i przedziale cenowym, które oferują aż 12-sto stopniowa regulację siły odbicia amortyzatora. Taki parametr pozwala na niezwykle precyzyjne ustawienie amortyzatora w zależności od typu, wagi czy przeznaczenia pojazdu w którym jest on zamontowany. Przy najtwardszych ustawieniach zmienia się również siła dobicia – jednak to siła odbicia amortyzatora ma największe znaczenie – siłę dobicia przejmują głównie sprężyny.
Amortyzatory BOSS są zaprojektowane w technologii dwu rurowej
– z kilku powodów
-
Trwałość i odporność na warunki zewnętrzne i uszkodzenia mechaniczne. Amortyzatory jedno rurowe przy uszkodzeniu obudowy tracą swoje parametry – amortyzatory BOSS dzięki dwu rurowej konstrukcji jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne ( rura zbiornika wyrównawczego tworzy rodzaj płaszcza chroniącego cylinder roboczy).
-
Ostatecznie rura zbiornika wyrównawczego zawiera zamknięta strukturę wypełnioną gazem, która ulega kompresji gdy tłoczysko amortyzatora jest wciśnięte.
Amortyzatory BOSS są wyposażone w 22 mm chromowany trzpień oraz podwójne uszczelniacze (zgarniający i olejowy) I to wszystko zamknięte w obudowie o średnicy 50mm. Amortyzatory BOSS jak jedyne na świecie oferują 17 różnych wymiarów dla każdego typu samochodu dzięki zastosowaniu wymiennych końcówek – dodatkową regulację charakterystyki pracy zapewnia dwunasto stopniowa regulacja siły tłummienia. Tabela z rozmiarami amortyzatorów znajduje się poniżej. Firma BOSS oferuje najdłuższe dostępne na rynku amortyzatory o wymiarze 1000mm w stanie rozłożonym.
TABELA DOSTĘPNYCH ROZMIARÓW AMORTYZATORÓW:
wymiar złożony (mm) |
wymiar rozłożony(mm) |
219 |
320 |
245 |
372 |
279 |
440 |
295 |
472 |
324 |
530 |
332 |
545 |
336 |
555 |
344 |
570 |
353 |
588 |
356 |
595 |
386 |
655 |
394 |
670 |
404 |
690 |
444 |
670 |
482 |
880 |
559 ! |
1000 ! |
AMORTYZATORY TYPU COIL-OVER (PRZEDNIE , NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE)
Firma BOSS dostarcza również elementy resorująco tłumiące typu coil – over dla zawieszeń niezależnych przedniej osi do samochodów Nissan, Toyota, Mitsubishi, Ford oraz wielu innych samochodow 4x4 oraz samochodow z napędem na jedną oś – obecnie dostępne w dwóch wymiarach z dwucześciowym łożem sprężyny odlewanym z aluminium. Końcówki montażowe dostępne w różnych konfiguracjach w zależności od zastosowania.
TABELA DOSTĘPNYCH ROZMIARÓW AMORTYZATORÓW TYPU COIL-OVER:
wymiar złożony (mm) |
wymiar rozłożony (mm) |
235 |
360 |
280 |
450 |
CENNIK:
replica uhren
|